Metal Slug: Awakening 1.8.2 + Data - Game Android

Metal Slug: Awakening 1.8.2 + Data - Game Android

Download Metal Slug: Awakening + Data - Game Android - Blog DNZ
com.vng.sea.metalslug



~ GAME ONLINE ~

Metal Slug: Awakening is a side-shooter action game, the story in Metal Slug: Awakening is shown through a series of beautifully animated cutscenes. Although these cutscenes can be skipped, it is recommended to watch them as they add depth to the game's narrative. The game starts the adventure with a character named Marco, who is the only character unlocked at first. By selecting them, you'll immediately start your first mission and start your journey in Metal Slug: Awakening.

The game also has a story that is displayed through available cutscenes. Plus, there are side missions, so you don't just focus on the main mission.

Blog DNZ

New characters can be recruited by collecting tokens given as rewards or using various gacha Dig on the Mining Site. Like Metal Slug 6 onwards, each character has their own abilities and skills.

As for gameplay, Metal Slug: Awakening offers fast-paced challenges with diverse missions, from desert mines to secret labs and the Southend rainforest. There are many adventures waiting to be explored. In addition, the game also introduces new features such as world exploration, playing with friends in 3-player mode, Roguelike gameplay, and more – allowing players to take on Boss challenges anytime, anywhere.

Blog DNZ

Metal Slug: Awakening adalah game aksi penembak samping, cerita dalam Metal Slug: Awakening diperlihatkan melalui serangkaian cutscene animasi yang indah. Meskipun cutscene ini bisa dilewati, disarankan untuk menontonnya karena mereka menambahkan kedalaman pada narasi game. Game ini memulai petualangan dengan karakter bernama Marco, yang merupakan satu-satunya karakter yang terbuka pada awalnya. Dengan memilihnya, Anda akan langsung memulai misi pertama dan memulai perjalanan di Metal Slug: Awakening.

Game ini juga memiliki cerita yang ditampilkan melalui cutscene yang tersedia. Selain itu, ada misi sampingan, sehingga Anda tidak hanya terfokus pada misi utama saja.


Karakter baru dapat direkrut dengan mengumpulkan token yang diberikan sebagai hadiah atau menggunakan berbagai gacha Dig di Situs Penambangan. Seperti Metal Slug 6 dan seterusnya, setiap karakter memiliki kemampuan dan keterampilan mereka sendiri.

Untuk gameplay, Metal Slug: Awakening menawarkan tantangan cepat dengan misi yang beragam, mulai dari tambang gurun hingga laboratorium rahasia dan hutan hujan Southend. Ada banyak petualangan yang menunggu untuk dijelajahi. Selain itu, game ini juga memperkenalkan fitur-fitur baru seperti eksplorasi dunia, bermain bersama teman dalam mode 3 pemain, gameplay Roguelike, dan banyak lagi – memungkinkan pemain untuk mengambil tantangan Boss kapan saja, di mana saja.

Minimum: Android 6.0 (64)



Install Data : 
~ Pasang dulu gamenya 
~ Masuk ke game sampai proses download 
~ Keluar dari game dan ekstrak Data ke Penyimpanan Internal => Android => data 
~ Masuk kembali kedalam game
________
~ Install the game first 
~ Enter the game until the download process 
~ Exit the game and extract Data to Internal Storage => Android => data 
~ Re-enter the game {alertWarning}

 

( Video )
Cara Memasang [How to Install] DATA - OBB
Android 12/13 or Extract Part


==== Open Comments | Buka Komentar ====Hide
Lebih baru Lebih lama